2012-05-28 | 13:24:46

MVG I ORIENTERING!!

Det är en miket miket glad Mathilda som härmed officiellt har kirrat ett efterlängtat MVG i orientering och därmed ett MVG i idrott! Är helt i chock typ, trodde aldrig att jag skulle klara det, förra året var jag ju borttappad i över 1,5 timmar och virrade omkring. Var dessutom inte särskilt taggad med tanke på att jag sumpade min chans till 320 meritpoäng i fredags med två poäng på ett prov, men herrejävlar, jag bara sprang och sprang idag! Känner mig nästan lite stolt över mig själv, och det kära vänner, det händer inte ofta kan jag säga för jag har alltid en enorm prestationsångest på mig själv!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ringa farfar och snacka lite med honom och sen åka till Mattias. Vi ska typ dega framför TV:en, båda var/är jättetrötta! Sen ikväll blir det förmodligen Bajen match, är inte alls taggad men vad gör man inte för den man älskar? ;) Anyway, här kommer en bild på the winner smile!


Skittrött och full med massa intorkad svett över hela kroppen, känner mig riktigt kramgo'!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: