2011-04-07 | 17:55:59

ABO

tjenis penis ! dagen har varit bra, pluggade awesome, tog respons för steviebooooi och imorgon redovisar jag två steg. så går det när man är mobbad och sitter själv liksom haha. blev officiell medlem i ABO-teamet idag också, tack christian !

efter skolan åkte jag och jullebullen min hem till henne. när vi kom innanför dörren så sa julia "oj, varför står dom här precis innanför dörren?" och pekar på två systemetpåsar fyllda med vinflaskor som stod lite framför mig. jag vänder mig om för att kolla vad det var hon pekade på och välter då en av påsen med väskan så att det kom vin på hela golvet.. sorry tina ! sen gjorde vi smoothie, nyttiga tjejer. sen åt vi macka, fortfarande ganska duktigt. sen hittade vi glass i frysen, nu började vi ana ugglor i mossen. sen käkade vi en hel påse ostbågar, där spårade det ut helt enkelt. vi låg och tittade på Jerry Springer show, sjukaste programmet på TV11 helt seriöst !! vi skakade hand på att vi nån gång ska vara där i publiken och flasha brösten och reta upp att tjockisar hahahah. ska hänga med henne imorgon också, awsomness :)

måste sluta nu för... bam bam bam.. jag tror på allvar min mens kommer nu hahahahha, låter fett mobbat men det är nog tyvärr så. alltså shiet på riktigt måste dra, det här vart ju inge vidare..



/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: