2011-04-03 | 18:33:02

cause i'm yours to keep if you want to

dagen har varit ganska seg, gick upp relativt tidigt imorse eftersom jag, emma och vilma skulle åka på träningslägret. trallade omkring i underkläder hemma hos vilma hela morgonen, så jävla najs - kvinnan har ju en egen våning fan ! sen åkte vi i alla fall, dunkade musik i bilen. när vi kom fram till hässelby låg jag och halvsov mig igenom dagen, inte lika kul att titta på innebandy som att spela kan jag ju säga, speciellt inte när hälften av tiden är genomgångar och shit. runt halv 14 blev jag hämtad, tydligen var jag sjukare än innan tyckte mamma. too bad. vi åkte och bowlade med några kompisar från mammas sida, sen åkte vi och åt på nån italiensk restaurang i alvik. kom hem ör ungefär tjugo minuter sen och nu ska jag plugga stenhårt. skulle egentligen träffat mattias såhär i regnvädret, men tydilgen så var jag för sjuk för det. nu ska jag börja den långa vägen mot ett klart steg, bara att sätta igång. smell u later !

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: