2011-04-04 | 22:20:29

dag 1 - tio saker om dig själv

1, Jag har ett behov av att ha kontroll - Hela min familj har denna ovanan eller vad man nu ska kalla det. Måste ofta ha saker planerade noga och beskrivda så att jag vet exakt hur jag ska göra. Chansar gärna inte och tar nästan inga risker för då vet jag ju inte vad som kommer hända, jo det känns igen.
2, Jag älskar att äta - Hehe, också en familjetradition, speciellt från pappas sida. Nejmen har alltid älskat mat, fetaste tjockisen ! Högst upp på listan ligger definitivt köttbullar men är också jävligt svag för pizzasallad och oliver - bara så ni vet liksom.
3, Jag lever i princip för att träna - Det är inte blod som rinner i mina ådror, det är svett! Haha kul tjej. Nej men jag tränar ofta och gärna, älskar mitt innebandylag mest av allt, vet inte vad dom där tjejerna gör med mig men älskar dom verkligen.
4, Jag är väldigt kort i rocken - Alltid varit, kommer förmodligen alltid vara. Är just nu.. 1,55 och kommer ju inte direkt växa extremt mycket till.
5, Jag har svårt för att lita på folk - Har nog ganska svårt att släppa folk nära inpå, dom som jag öppnar upp mig för borde på något sätt känna sig stolta. Haha !
6, Röker och dricker inte - Har sagt det förut, men det intresserar mig helt enkelt bara inte. Känns onödigt och är dessutom inte 'jag'.
7, Även fast det är gay så har jag ganska nära relation till min lillasyster - När vi var mindre var vi alltid med varandra, sen blev det en paus men alltså egentligen är hon jävligt cool. Folk brukar säga att vi liknar varandra väldigt mycket, men nej det tycker jag dock inte.
8, Har aldrig haft ett seriöst förhållande - Är typ rädd för förhållanden, vill inte att det ska påverk resten av mitt liv och så. Men nej, har inte varit tillsammans med någon på år och dar!
9, Jag har förlorat många vänner på senaste åren - När man var mindre tog man vänner förgivet, och man kunde också göra det utan att förlora dom. Hängde jämt i stallet och där var man ju ett gäng på runt 10 pers, hade ju dessutom vänner utanför stallet också. Numera har man ju kontakt med.. tre av personerna från stallet och i princip inga av dom andra.
10, Det här var riktigt svårt - Har redan gjort en sån här i Februari och man vill ju inte ta samma saker igen. Om ni känner för det kan ni ju checka in det för att få mer onödig info om mig.

That's it, nu ska jag titta på TV och smsa med fölket mitt ! Natti.

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: