2011-04-06 | 22:34:15

dag 3 - åtta saker som du irriterar dig på

1, Personer som verkligen försöker vara nåt men som misslyckas så hårt men inte fattar det

2, Fjortisar

3, När människor leker sura utan anledning jättelänge (haha mattias)

4, Falskhet

5, Myter och rykten (så himla onödigt bara, speciellt eftersom i princip alla tror på det)

6, Människor som inte kan stå för att vara sig själva

7, Tjejbråk

8, Sonja (ungefär en gång i månaden, ni kan ju gissa vilken tidpunkt)


bara för det så lägger jag upp en bild på mig och miffot himself, jag älskar dig raring ! och jag kommer i grund och botten alltid vara ditt lilla nälstabarn som du kan våldgästa nääääär du vill !

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: