2011-04-10 | 21:53:48

dag 4 - sju saker du är rädd för

1, Kor - Vet inte varför, varit det jättelänge. Och det här är inget att skratta åt för är verkligen rädd på riktigt ! Har varit med om lite olyckor med kossor när jag var liten och också förförra sommaren när jag verkligen blev skiträdd.

2, Ost - Äter ost och sådär, men kan verkligen inte ta i den. Helt sjuk rädsla kanske, men nej det är bara så jävla äckligt. Ryser bara av tanken, UUUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH.

3, Våldtäktsmän - Precis som de flesta andra tjejer i min ålder så kollar jag mig lite extra mycket bakåt när jag går själv hehe. Nej men driver ofta om att "jag kommer bli våldtagen om inte du går med mig" med mina vänner, men det är nog snarare mer rädsla än driv i det.

4, Fiskar - Inte nog med att jag inte äter dom, men är ganska rädd för dom också. På sommaren måste oftast nån hoppa i först och "skrämma bort fiskarna", charmigt va ?

5, Misstag - Kanske stor kategori, men hatar att göra misstag och är rädd för att göra misstag. Det kan vara allt från att missa bussen till att berätta nåt för nån som man inte borde berätta det för och så.

6, Framtiden - Är rädd för allt som har med framtid att göra. Är rädd för att jag inte kommer ha kontakt med mina nuvarande vänner, att mitt liv kommer gå piss och grejer. Förmodligen ganska normalt haha

7,
Sonjas röv - Kvinnan kan inte spänna den ! Undrar vad hon har gjort för att förtjäna det liksom hahah. Känner att det här börjar spåra ur nu, tur att det var sista punkten..


Jag är rädd för att det inte bara är hennes röv som är en aning sne.. GRATTIAS IGEN TILL MATTIAS FÖRRESTEN SOM ÄR COOLINGEN TILL HÖGER PÅ BILDEN.
min älskade brorsa från en annan morsa

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: