2011-04-22 | 11:36:11

forever young

Sitter i bilen på väg till öland nu och har gjort det i typ en timme, så jävla hemskt när man ser hur fint väder det är ute. Igår kom jag hem runt 23 och då klickade jag hem två par skor från nelly.com - tack mamma ! Vet dock inte om dom är för stora eller inte för det fick bli 36:or men det ska nog ordna sig sörru. Har också fått veta att jag ska till turkiet i höst, najs som fan ! Livet leker faktiskt lite, förutom det faktum att jag är på väg bort från sthlm.. Jaja jag ska försöka dra med farmor ut på shoppingtur i kalmar om det går, behöver konfirmationsklänning och har hittat en jättefin på MQ. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och konstatera att jag måste skriva en text om hitler och hans vänner innan måndag, SHIT. /M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: