2011-04-05 | 14:50:42

hej jag tycker inte om rubriker så särskilt mycket

Tjo bräääää ! Hemma från Karolinska för ungefär en kvart sen, det hände typ ingenting precis som jag trodde. Jag har i alla fall olika långa ben (det vänstra är kortare) som förmodligen hände när jag bröt ett ben i tillväxtszonen vilket är där själva benet växer. Läkarna trodde då att mitt vänstra ben kanske skulle sluta växa eller växa mindre, det hände ju då alltså men vänsterfoten fick sig tydligen en släng av det också. Men enligt han killen så var det bara min höger-stortå som var mycket större än den vänstra, själva fötterna är lika stora. Det man kunde göra var att operera stortån så att den växer, det skulle allt vara nåt vavavavaa ? Nej men det låter fett ovärt så får väl gå såhär helt enkelt haha.

Nu ska jag pluggelugga lite mer, vid 16 blir jag hämtad av Emma och ska försöka att inte bli sen den här gången..


Har fetaste crushen på den här låten, tjejen som sjunger är så jääävla söööööt ! Tror jag döööööööööör !

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: