2011-04-05 | 09:25:11

i need these things like i need you



Igår kväll efter jag hade ätit så fick Rebecka för sig att hon ville ha glass så då skickar idioten ut mig för att handla. Nejmen jag skulle ju ändå ut och lämna tillbaka lite filmer som skulle ha lämnats in i fredags och sådär så det var ju faktiskt inte så jobbigt. Tjockhetsfaktor var det när man möter Emil som är ute och springer  när man själv går och dinglar med en konsumkasse med Ben&Jerry i.. Anywayyy, tittade på Jersey Shore på kvällen men måste ha missuppfattat när dom nya avsnitten går, det här var det första avsnittet av alla på första säsongen. Men det var ju kul det med !

Det blir en hemma dag för min del. ogillade verkligen skolan igår och chitchattade lite med mamma och hon fixade så att jag kunde vara hemma. Det brukar jag verkligen inte få egentligen, men ska ju dessutom till fotdoktorn med mina ojämna fötter klockan 12 så att åka till skolan hade bara känts onödigt, jobbar dessutom bättre hemma. Så aa.. we've got a situation here. Ska faktiskt försöka plugga som en gud idag, wooonderful. Nu ska jag gå ner och äta nåt och sen sätta igång, affärskvinnan liksom. Senare i eftermiddag blir det träning som vanligt, uppdatering mellan halv 17 - halv 20 kan ni glömma helt enkelt.



/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: