2011-04-10 | 21:02:15

i'm like a statue stuck starring right at you

vet att jag inte har bloggat så särskilt bra under helgen, men ganska mycket har hänt faktiskt.

fredag: Redovisade 1 1/2 steg hur det nu kan gå till, men det gick i alla fall superduper. Efter skolan drog jag, julius och tatte hem till julia. Vi käkade tårta som små grisar och hade det najs, sen gick vi hem till mattias och fortsatte partyt där. Jag och julie gick sen hem till henne och åt middag med sonja, frida, hennes föräldrar och deras gäst. Hahaha sonja stod för underhållningen och ätandet jag deltog i olivkriget. Efter maten drog jag och julia ut och träffade mattias och joshi, vi lekte coola i förorterna tills jag skulle hem. Pappa och jag hade ett litet deeptalk om innebandy när vi kom hem, dead serious. Nejmen det var ju najs det med, somnade runt halv 1.

lördag: Gick upp tidigt för skulle spela årets viktigaste match mot det lag som vi oftast spelar som jämnast med. Det är verkligen varannan gång vinst och eftersom det ar slutspel och grejer så var alla läskigt taggade. Det stod 2-2 när matchtiden var slut och eftersom det behövdes en vinst så blev det sudden death (alltså att det lag som först gör mål på fem minuter är det som vinner). Nervösa som små grisar så körde vi, när det var 47 sekunder kvar gör dom mål. Tänker inte skriva om det mer för var fucking skitsur hela dagen ! När jag hade dushat och sådär så tog jag bussen upp till vällingby där jag träffade Felix, vi gick runt i vällingby och snackade om allt mellan himmel och jord och efter ett tag kom sonjis. Vi drog till spånga där vi åt pizza, sen åkte vi vidare till sumpan och checkade in lägenheten jag flyttar till om några månader. Felle visade mig vart man ska hänga och så, tror att det kommer bli great att bo där fan. När jag och sonja kom hem tittade vi på rosa pantern som vi somnade till ihopklämda sida vid sida i soffan, vaknade igen när den var slut och gick in och diskuterade bröst på mitt rum. HAHAHAHAHAHAHAH möbbade tjejer, inte okej !

söndag: Vi vaknade runt kvart över åtta av att det var läskigt varmt inne i vardagsrummet, så jävla äckligt ! Sonja somnade om men jag låg och tittade på ett program om bysonoxar (?) fram till 10 då vi gick upp och åt pankisar. Mattias fyller ju år idag så meningen var att vi skulle åka till honom en sväng, men vi skulle inte hunnit så dom planerna rann ut i sanden och vi lekte blombud istället. Runt 13 åkte jag till vällingby avec mon famille för att kolla nån tröja på MQ, fyfan vad men underskattar den affären ! Hittade jättemycket skitsnyggt där, ska förmodligen dit imorgon. Sen åkte vi vidare ut till ekerö för att gå på barnkalas, kom hem runt 18  och då tittade jag på TV. Nu har jag gått hem till mamma för att plugga, kanske dags att börja..

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: