2011-04-17 | 17:27:53

inget knäcker dig jag svär, du äger

Dagen har varit lugn, innehållit mycket gitarrspel hemma i min ensamhet, "American Dad" tittande på MTV i min ensamhet, sovandes på pappa och Anns säng i min ensamhet - jag har varit ensam helt enkelt. Jag och pappa började måla i mitt rum idag, eller Ann hade köpt hem en liten burk med "kulörprov" som vi målade ett streck med på väggen haha. Runt 16 åkte jag, mamma och Rebecka och tittade på vår lägenhet som vi flyttar till under sommarlovet, det kommer rocka fett ! Nej men rummet kommer bli skitbra, kommer få plats med det man behöver och vill ha, mer behöver man ju inte liksom. Perfekt plats för TV hade jag, helkroppsspegel kommer också införskaffas. Jag kommer också låna Sonjas idé om ett bildkollage med massa bilder på minnen som jag sätter upp på väggen, najs.

Nu ska jag gå ner och duscha, sen ska jag äta och klockan kvart i åtta ska jag möta Mattias i Vällingby. Vi går sen tillsammans till Sonja där natten spenderas, härligt gubbar.





Är hon inte söt min lilla gullegris ?

/M.
1 Kommentarer
e:

käns så ovant att du flyttar, även om vi inte umgås längre :o

2011-04-17 | 18:22:08
URL: http://eemzons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: