2011-04-30 | 15:31:39

jag har en bajskorv som mustasch, yeeeeeeeah



Nu sitter jag och Sonja här, hon och låten över gjorde min dag till den bättre. Planerna för dagen är fortfarande osäkra, men som det verkar så kommer selanders till mig ikväll. Vi fixar mat här, äter och sen ska i alla fall jag och Julia hem till Melli. Ska försöka hänga med dom finaste tjejerna så mycket som möjligt, dom är ju trots allt finast liksom. Nu ska jag ta ut handduken jag har i håret och börja sminka mig, jag och Sonja ska typ sätta på en film och vänta på att klockan blir 18 hahah. Sorligt.

 
Finfina tjejer, bleka som få ! Men det blir man av min webcamera för den är lite bajsnödig :)

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: