2011-04-30 | 11:30:18

Har ändrat rubriken minst tolv gånger, men den går till en viss person och den personen vet vem den är, punkt

Cha chaaaaaa ! Vad ska man säga, tillbaka till mamma där vi har en fungerande dator och uppdateringen kommer rocka fett helt enkelt. Igår hade vi prov och det gick fett med bra, allt migg pluggande har lönat sig tydligen. Efter skolan gick jag, Sonja och Frida hem till mig, det brann i nån container vid järnvägen så det luktade rök i hela skolan och vi fick gå hem klockan 12. Jag visade mina skor som jag köpt och agerade modell i dom och min klänning - succé säger jag bara ! Haha skoja, men dom gillade sakerna hoppas jag. Efter en liten skrattattack från min och Fridas sida så gick jag och hämtade Evelina och Mattias vid bussen, vi gick hem till mig och gjorde kladdkaka för vi är nyttiga. Sen åkte Mattias till kulan och vi till Vällingby, fast Sonja drog hem. Dagens roligaste kommentar la Evelina med sitt "hej..he... UUUUSCH!" hahahaha, det får bli internt men fy fan vad kul det var !

Runt fem åkte jag, Mattias och Tim in och köpte biljetter till bajen matchen som vi skulle se på, dom var skitsnälla och bjöd mig. Det var kallt som fan men det var värt det tack vare sällskapet, att dom dessutom vann med 1-0 var ju också trevligt. Efter matchen mötte vi upp Wille och Johan som också tittat, vi åkte till Vällingby och gick på donken. Sen blev allt knas och skit och bajs och jag slutade hemma sovandes i min säng vid halv 12.
end of conversation.


Världens finaste, tack för att du finns i alla lägen även fast du vet att du inte kan göra något och därför lika gärna skulle kunna skita i det. Jag älskar dig 'KINES <33333'

/M.

1 Kommentarer
sonja:

du är MINST lika bäst som mig, just därför finns jag <3

2011-04-30 | 11:34:18
URL: http://sonjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: