2011-04-04 | 18:13:00

"jag tror jag också är född på danderydssjukhus.. fast jag kanske är född på BB, är inte säker.."

MOHAHAHAHA detta var tattes kommentar när vi såg en buss på väg mot danderyds sjukhus och jag berättade att jag var född där, läskigt korkad kille där va ?! men anywayyyy, dagen har varit ganska bra. har pluggat alldeles för lite så det blir ju till att ta igen det nu på kvällen, inte bra gjort. efter skolan åkte jag och tatte och våldgästade sonja och frida på deras praoplats, dom såg ut att ha det... jättekul.. hehe. vi satt och sov ute i solen och åt korv och lyssnade på musik, det är helt sjukt men jag är 99% säker på att jag har fått mer fräknar på bara idag! inte okej, vill inte ha det. men får hoppas att det är som tillfällig solbränna som försvinner typ direkt. i bussen på väg hem träffade jag felicia, inte träffat henne på år och dar men fan vad stor hon ar blivit, blir typ ledsen haha. 

nu ska jag gå  ner och laga mat och senare ikväll ska jag ut och gå, tönt som man är. nej men är fortfarande "för sjuk" för att träna och har lite hyrfilmer som är sena och sådär. emma och michan ska förmodligen med så vi ska snacka lite halvcoolt sådär. nej nu måste jag pysa !

 


EGOGIRL.

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: