2011-04-16 | 22:26:50

jerkass

Sitter hemma hos morfar, tacka fan för Rebeckas mobil, själv har man inget batteri. Vi åt middag på nån sportbar i kista galleria tidigare idag, passade alldeles läskigt bra för då kunde jag titta på sm-finalen i innebandy samtidigt ! Guld till Storvreta i alla fall, det var ju kul för dom. När vi var i kista så hittade jag jättefina kläder, ska försöka flörta med mig pappa dit på måndag. Måste dra nu, men Imorgon ska jag över till pappa och måla i mitt rum, sen åker jag och tittar på lägenheten och på kvällen sover jag hos sonja. Kan det bli bättre ? - tvek. Mina tankar ikväll är för i övrigt hos dom som är på the wave, kan inte släppa att jag inte är där.. /M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: