2011-04-16 | 15:35:36

livet kommer inte med instruktioner

att min senaste kyss - Är något jag försöker förtränga, pinsamt fan
att jag lyssnar mest på - Grym musik
att min första riktiga kyss- Var helt obetydlig med en kille jag aldrig hade träffat förut
att jag avskyr när folk snackar - Skit
att kärlek - Är något jag inte förstår mig på
att jag gillar att - Att jag snart flyttar
att jag alltid kommer att - Leva för dem jag älskar
att sist jag grät var - Igår, när man insåg hur 'way out of bounds' man är
att min mobiltelefon är - Det bästa som har hänt mig trots att slutet är nära för dens del
att när jag vaknar på morgonen - Känner jag med tungan om mitt tandsmycke är kvar. Gammal rutin :] 
att innan jag går och lägger mig - Ställer jag alarm
att idag har jag - Varit arg och typ.. tröstätit
att jag just nu tänker på - Hur mycket man skulle vilja förändra vissa saker 
att i kväll ska jag - 
att i morgon kommer jag - Sova hos Sonja med Mattias. Bästa
att jag hoppas - Att jag kommer överlva kvällen 
att jag verkligen vill - Gå på Jerry Springer show med Jullebullen min 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Verkligen inte
Sover du tungt: Nej bara oroligt, därför jag går i sömnen och så 
Drömmer du mardrömmar: Beror på vad som kan kvalificeras som mardrömmar
Vad gör dig glad just nu: Att jag sitter här med världens finaste Sonja
Humör just nu: Arg som en varg, men ändå glad
Hur många kuddar sover du med: 2-3

.När var du full senast? Haha, har nog aldrig hänt
.Vem hade du senast sex med? Oskuld 
.Vad får dig att må bäst? Saker som man lätt underskattar
.Vilken pryl klarar du dig inte utan? Mobilen
.Vad står det i ditt senaste sms? "Okej älskling<333"
.Vem ringde du senast? Sonja
.Vem ringde dig senast? Pappa
.Senaste konserten du var på? Shiet, ingen aning. Jättelängesen
.Snyggaste hårfärgen? Olika på olika personer
.Solresa eller vinterresa? Sol
.Testat trekant någon gång? OM jag har
.När testade du dig senast för könssjukdomar? Aldrig gjort
.Vad heter din första riktiga kärlek? Mr X, hahah
.Vad var det senaste du köpte? Bussbiljett
.Senaste film du såg på bio? Hur många lingon finns det i världen, awesomnes
.Vad gör du helst en lördagskväll? Hänger med de bästa

Nu ska jag skaffa mig ett liv. Måste strax skicka hem Sonjis, sen ska jag duscha och vid 17 kommer morfar. Dödhetsfaktorn är höööög.

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: