2011-04-19 | 16:06:47

nya tröjorna !

Hemma nu och sitter och degar framför datorn. Träffade Evelina i vällingby innan när jag väntade på bussen, äntligen ! Vi snackade om lite allt möjligt, hon åker ju till Spanien imorgon men som det verkar så ska vi träffas nästa onsdag, börjar ju bli lite dags nu liksom.

Här är då tröjorna jag köpte i alla fall, båda är ganska lika i formen men det var såna här slags tröjor som jag letade efter. Det blev dessutom billigt, båda kostade 249:- men det var 50% rea på båda så fick ju typ två för en, najs !

 

 

Det var det, nu ska jag snabbt byta om och sen skjutsar mamma mig till träningen. Tränar bara ett pass idag för ska ju till Selanders ikväll och vill inte komma mitt i natten, happiness !

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: