2011-04-20 | 13:14:15

"Oj vad rakt hår du har" "JAAAA. YJAAAA."

Kvällen igår spenderades hos Frida och Julia, det var great. Jag kom runt 21 efter att ha gått hemifrån, jag och Frida gick nästan direkt till Spånga folkan och hyrde film. Vi var inne i butiken i typ fem minuter, haffade Mean Girls 2 direeeeeeekt. Vi gick hem, kollade på Big Brother och sen satte vi på den. Filmen ägde snorkråka, minst lika bra som ettan alltså ! Efter den filmen satte vi på Felix Herngren boxen som dom hade köpt, vet inte vad som hände riktigt men efter typ fem minuter av filmen så satt jag och garvade sönder. Det hade inte hänt nåt speciellt jätteroligt än, men tårarna verkligen sprutade och kunde knappt andas. Asso shiiiiiiiiiiet, blev verkligen rädd där. Vi kollade i alla fall på hela videon, rubriken är ifrån den klart bästa scenen som man inte kan fatta om man inte har sett den.
Nu ska jag och Frida börja klä på oss och hela den fadderullan. Runt två kommer Mattias och sen åker vi till Sonjis Strutsis. Vet inte vad vi ska göra, men anywayyyyyyyy - nu ska jag gå.
Jag och fina Fridde, jag smågillar dig grymt mycket snuttan !

/M.
1 Kommentarer
sonja:

Mathilda, när du skriver opassande smeknamn på mig på din blogg så kanske folk som läser det tror att du faktiskt kallar mig för "Sonjis Strutsis" vilket inte uppskattas hos mig. Så jag skulle bli väldigt glad om du slutade med det. Tack på förhand M.V.H Sonja Segersten.

2011-04-21 | 19:18:39
URL: http://sonjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: