2011-04-28 | 00:57:48

"Om jag inte är så macho, men försvarar dig ändå"



"Om jag alltid håller med dig
Fast jag tycker du har fel
Om jag låtsas att jag bryr mig
När du köper nya skor
Om jag skrattar på rätt ställe
Fast du inte är så kul
Om du tror att jag är farlig
Kanske tänder du på det.
Vill du ligga med mig då?
Om sanningen ska fram
Vill du ligga med mig då?"

Desperat låt, helt orytmisk och skitkonstig men ändå fetma grym !

Sista inlägget för ikväll, försöka liksom reparera för den dåliga uppdateringen som har varit på sistone och tack vare att jag äger så kommer jag lyckas. Nej, nu ska det sovas, ska upp tidigt imorgon och duscha.. vi får väl se om jag kommer upp hehe.

/M.
1 Kommentarer
sonja:

sjuukt nive låt ju!

sv; njaa, tvek på den!

2011-04-28 | 18:35:20
URL: http://sonjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: