2011-04-16 | 13:48:44

PS. I love you

Igår var ju jag och sonja ute, vi fick gå till spånga för ingen av hos hade pengar på mobilen eller bussremsa. Först tänkte vi cykla, men... det kändes lite halvt b. Men vi träffade Tim och company på vägen, sen träffade vi Mattias på svandammen. Vi satt vid en bänk ett tag och sen åkte vi till vällingby och satte oss på donken. Joshi och hans kompis Michael kom inte förrän typ en kvart innan vi skulle gå, men innan det satt i alla fall jag, Mattias och Sonja och på ritkigt sov ! När jag och Sonja kom hem somnade hon direkt, jag chattade med människa jag smågillar grymt mycket och sen somnade jag vid ett.

Vi vaknade vi halv 11, gick upp och åt först upp alla resterna från igår. Sen gjorde vi popcorn, sen åt vi mackor som man värmer i ugnen. Sen gick vi över till min pappa och planerade lite för mitt rum som vi gör om och sen gick vi hem till mamma igen och åt korv med bröd. Nu sitter vi i soffan och äter såna där ringar med sourcream and onion smak och tittar på filmen PS. I love you, den är fan sorglig alltså. Ikväll ska jag hänga med morfar, tack som fan mamma. Missar the wave .. Men mamma och jag har skakat hand på att jag ska få gå nästa gång så då jävlar ! Men aa, jag hde velat vara där som fan, av olika anledningar. Jaja, nu ska jag fortsätta titta, smell u later.


Just nu, farligt ful men det är faktiskt ganska gulligt när man tänker efter.

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: