2011-04-27 | 23:44:38

redhead-pottfrilla

wihooo, i'm back on track och tänker börjar blogga som den superman jag är igen för jag ääääääger ! dagarna har rullat på, skitmycket i skolan och kommer definitivt inte klara allt den här terminen. det suger för det har gått så bra hittills, men jaja vad är väl en bal på slottet.. ? INTERNT. det har dessutom varit en heeeel del med knasigheter, men även det måste ju lösa sig också. dagen idag var awesome, jag träffade evelina på svandammen och vi åkte till vällingby. vi åt med tatte och sonja på donken och sen blev vi lämnade ensamma men den gjorde inget för vi haffade galet, skiiiiitcharmigt ! nej men hade det grymt kul, sonja joinade efter ett tag också och aa, vi hade det najs som fan. älskar att evelina är den enda i hela världen som fattar min humor, happiness på hög nivå ! vid 19 drog i alla fall jag och sonja till kyrkan, där var det ju mindre skoj så vi drog direkt efter gudstjänsten, åkte hem i typ en kvart och sen gick jag, ozzy och sonja ut på en promenad. älskar tjejen som fan, vi snacka om jättemycket och kom hem vid kvart i tio. nej nu ropar hitler att han vill att jag ska komma tillbaka till sängen så måste fortsätta plugga nu, todaloooooo !


gullegriset <3

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: