2011-04-21 | 10:01:22

shitpannabacon

Sitter och väntar på bussen på väg hem från sonja, uppe med tuppen. Dagen igår var ganska konstig och slutade skrattretande. Jag vaknade hos frida, runt 14 kom mattias och då åkte vi till sonja. Vi lekte i lite lekparker och sen gick vi till vällingby. Efter det åkte jag hem runt halv 18, allting blev knas men tänker inte ta här vad som hände. Jag kom i alla fall till kyrkan, vi var där ett tag och sen drog vi till joshi. Runt 22 kom jag hem och åkte till sonja direkt. Meningen var att vi skulle sova hos mattias med han och joshi men så blev det inte. Jag och sonja är madness tillsammans säger jag bara, men kvällen slutade i alla fall hemma hos henne med varma mackor. Imorgon åker jag till öland så idag ska jag packa, plugga och lite sånt. Nu kommer bussen ! /M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: