2011-04-19 | 10:19:51

stora staden

Dagen idag kommer spenderas i stan med finaste Julia Holmén ! Rensade ur min garderob igår och jag tror äntligen att min mamma har förstått att jag inte alls har så mycket kläder så idag... då jävlar. Nej men jag försöka hitta lite olika sorters tröjor, strumpbyxor och linnen så det blir ju suuuper. Sen finns det också uppskrivet att jag och Fru Underbar kommer sätta oss och sola och äta jordgubbar senare idag, bättre får man leta efter.

När jag kommer hem från stan åker jag i princip direkt på träning och efter det drar jag till Fridde och sussar där. Ha en bra Tisdag, för det kommer jag ha !

Dagens outfit:


Jag vet att den blev jättefin, ni behöver inte säga det till mig !

Blommig "jacka" - Åhlens
T-shirt - Bikbok
Mönstrade strumpbyxor - Twilfit
Svart "kjol" - H&M (den syns knappt på bilden men aja)

/M

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: