2011-04-18 | 17:01:28

"Upp i luften och ner i colan !"

Kvällen igår var g.r.y.m, inga tvivel. Jag träffade Mattias i vällingby, vi köpte chips och sånt gott och rullade vidare hem till Sonja som vi blev bemötta av i fetaste myskäderna. Jag och Mattias låg och lyssnade på när Sonja spelade 'What are Words' på piano den duktiga tjejen och vi var alla ganska sega. Sen tittade vi på filmer efter filmer, den enda som var bra var Green Street Hooligans som vi fick låna av vår bildlärare (?). Jag var jättetrött och dom fick hela tiden kämpa med att hålla mig vaken, kunde ju inte banga liksom. Det var heller inte så lätt att sova när man delar ett täcke med små ponnyhestar på med Mattias som båda ligger och drar i, tack så hjärtligt Sonja, hoppas din gigantiska madrass och ditt duntäcke var skönt ! Jag var i alla fall vaken till typ 5 då jag somnade till, satfläsk ! Sen sov jag till och från fram till 10 ungefär då vi gick ut och solade.

Idag så har vi i princip bara solat, efter att ha varit hos Sonja ett tag så gick vi över till Emelie och fortsatte med samma sak. Mattias och Sonja vart såklart skitbruna, jag vart röd som en tomat med fräknar i hela ansiktet som en liten ginger och Emelie.. förblev vit hahah. Jag kom hem typ nyss, ska plugga lite nu och ikväll ska jag ut och springa för jag äger !


Bilden är tagen nu lite hastigt och lustigt, det syns inte så bra som tur är, men har verkligen fräknar all over hela ansiktet. Mellanrummet mellan näsan och överläppen är helt täckt och likaså min bedårande, totalsolbrända panna. Det svider på magen, benen, armarna och i ansiktet - nu snackar vi svenne-pigment !

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: