2011-04-15 | 17:27:28

videomaker

helt sjukt underbar uppdatering på denna plats, men idag åker jag i alla fall till mamma och då kommer jag  kunna blogga i määäängder. dagarna har rullat på, redovisat två steg och allmänt haft det najs. i måndags var jag i stan med tatte och .. jag kommer inte ihåg vad vi gjorde faktiskt, men där var vi. på tisdagen hade jsg träning, 95ornas träning efter var inställd så jag, fredrika och vilma tränade med p99-00 istället. fasiken vad dom var bra ! på onsdagen var jag med tatte och sonja, vi skippade kyrkan igen och vaar hemma hos sonja, stämningen blev inge vidarepå slutet men då tog vi bara fram sköldpaddorna och sjöng lite solsidan ! INTERNT INOM KUNSKAPSSKOLAN. igår var jag i stan med tatte och adam, vi åt på burger king och köpte skor åt mattias. kan även meddela att tatte kommer få igen för att han lätmig och adan agera springpojkar på weekday - paybacken kommer ske på H&M bara för att vi vet att han kommer älska det.

idag i skolan pluggade jag i princip ingenting, kändes meningslöst eftersom det ändå inte hade kunnat förändra nåt i min terminsplan. istället satt jag ute i vädret som var läskigt bra idag, minst 16 grader - handen på koranen ! grymt najs. efter skolan drog jag hem till sonjis, vi åt billys och har fram tills nu spelat gitarr. vi hade bestämt oss för att spela in en låt på hennes dator, men så fort videon sattes på så började vi asgarva ! inge vidare, men vi klarade det nyss och nu ska vi börja pallra oss över till mig. kvällen kommer bli lugn, kanske drar och träffar tatte.

FÖRRESTEN, DET ÄR PÅSKLOV FOOOOOOOOLKET !!


random från typ nyss, sonja  totalfokuserad i bakgrunden och jag.. inte fullt lika seriös

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: