2011-04-05 | 22:55:44

woooow, pluggmode

Träningen gick bra, eftersom jag inte har tränat på ett tag så var jag hyper och bara sprang och sprang och sprang mig igenom båda träningarna, så jädrans härligt ! Efter jag kom hem så åt jag som en häst, thaimat liksom. Sen gick jag direkt upp och pluggade, ååh blir så stolt när jag kan skriva på bloggen att jag har pluggat när jag vet innerst inne att det faktiskt är sant också ! Det blir redovisning imorgon, hell yeah. Imorgon ska jag vara med mattias, vi har halvstudiedag och jag tror vi ska hem till mig och ha sex - 17.59 för att vara exakt, sen ska vi äta middag. Nej men vi ska nog ligga och dö framför TV:en och komma fram till  att våra liv är tråkiga. Sen är det ju kyrkan på onsdagar också... Nej det glömmer vi för tillfället. Jag ska också försöka klämma in att träffa Evelina Torlind den bruden, det beror på när hon slutar och sådär. Nej, nu sover vi !

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: