2011-08-03 | 12:21:37

2011-08-03

Förlåt för att uppdateringen sög igår, men var helt inne och gjorde annat. Och så gjorde man inte det :pPPpPpPpPPp Aja, whatever, nu lever vi i nuet. Igår så gjorde jag inte så mycket, vaknade av att farfar och hans två bröder var och försökte fixa nåt med bastun. Ingen av dom hör nåt så alla tre står och skriker åt varandra för att göra sig förstådda och lägger en brakare då och då. Standard! Sen åt jag och sen badade jag med Rebecka och Maja, alltid kul att umgås med 99:or. Runt fem stack jag ut och sprang, äntligen! Kondisen var som väntat spårlöst försvunnen så sprang bara på vilja, det gick helt ok. Efter att vi hade ätit middag så gick jag och p12orna över till farfar och tittade på Allsång på Skansen medans bastun blev varm. Måns Zelmerlöw måste ju vara Sveriges yngsta gubbe och det är så otroligt lame så att man blir mörkrädd, men det vart hög allsång i vardagsrummet när Grotesco kom och sjöng "Det är bögarnas fel", den kunde alla. Bastade sen när jag kom hem och gick och la mig vid halv 1. 

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: