2011-08-16 | 11:47:01

2011-08-16

Tjobre snorunge! Kvällen igår var pretty chill, träffade ingen utan snackade med Sonja i telefon större delar av kvällen, det funkar för mig det med :) Somnade typ tre för kunde inte sova, men det är en annan femma det.

Igår på dagen så åkte jag och Evelina till um, orkar inte skriva längre att jag var på "mission impossible" eller nåt för det är så töntigt. Jag var där för att byta från östrogenfria p-piller till vanliga, såå. Ska dit imorgon igen för skulle kolla om jag hade vissa sjukdomar i släkten, Sonjis följer med mig. Efter att jag och Ewe hade varit i Kista där så åkte vi till Vällingby. Donken såklart! Sen köpte jag en ful, lite plånbok, men jag älskar den ändå! När jag kom ut märkte jag att korten inte fick plats i fittsaken, amagaaaaaaad. Men fixade det när jag kom hem och nu får de plats :)

Här har ni en bild på fanskapet:


Synd bara att webcameran förstör färgen, den är egentligen typ hälften så grön och mycket klarare eller vad man säger :)

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: