2011-08-01 | 12:48:20

Every Teardrop Is a Waterfall

Hej folket mitt, king's talking. Sorry för dålig uppdatering, men har iaf haft det ... bäst. Mattias kom ju ner i fredags, åååh, ni fattar väl själva ?! På fredagskvällen tjockade vi, tittade på Jiddra inte med Zohan och lite så. Vi somnade sent och vaknade typ elva. Vi gjorde verkligen ingenting fram till typ halv sju då våran dåliga planering tog fart, vi åkte fort som fan hem till Mattias och tillbaka, åt på tio minuter och sen åka in till stan för att se på Harry Potter. Jag loooved it och Mattias.. han gillade den :) Vi kom hem nån gång, och jag dygnade ! YES, SONJA YOU HEARD RIGHT, I WAS DYGNING YEAAAAAH ! Ja i alla fall, på söndagen behövde vi säga hejdå, igen. :'( SEn vandrade jag omkring själv med min lillasyster på Arlanda och åkte sen upp till farfis. Här chillar jag med godis (mattias, tänk det som vi hade kvar plus 55 kronor!), bastubad och en ickefungerande mobil. Vårt mobila bredband är i princip mitt för min dator är det enda det fungerar med så kommer kunna bloga och sådär. Gillade ni att jag skrev 'bloga' ? Säg det till er själva med ett sånt där sliskigt engelskt uttal, wooow tchärlek som han på idol brukade säga. Nu ska jag återgå till mitt pluggande och hämta ännu en kall päronsoda, to die for helt ärligt ! Pussegull, rumpeknull
/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: