2011-08-01 | 22:39:00

Hypnotisören

Sitter och läser ur boken Hypnotisören, enligt pappa ska den vara jätteläskig men.. jaja :) Har bestämt mig för att träna imorgon, ut och springa till pass 17 och tillbaka, bara så ni vet ! Det är långt och kommer inte orka hela, menmen. Sen på eftermiddagen/kvällen innan middan ska jag köra fys med mig själv. Imorgon börjar vardagen med andra ord, måste dessutom vara på topp till första helgen i september. Tror helt ärligt att jag kommer köra på diet i falun.. Gud vad jag känner att Selanders kommer sitta hemma och sitta och säga "Gud vad töntigt !! :O" men gud vad jag känenr att jag måste ! :D Ja, det är fan en deal, kommer inte äta godis eller något i Falun i år, oliver och körsbärstomater here I come !

Hahaha, gud vad jag kommer skratta åt det här inlägget imorgon ! Men skulle vara grymt bra om jag höll det eftersom jag börjar September med distriktlagsuttagningar, ingen chipskagge är tillåten där har jag hört :$

Nu ska jag snart gå och sova, måste upp åtta imorgon för det kommer massa snubbar och ska fixa nåt i bastun och jag ska hjälpa till och hålla i saker (?). Skumt ! Jaja, godnatt, bloggar imorgon bitti :)


Vill spela innebandy nu, nu, nu, NUUUUU. Saknar förresten tjejen på bilden !

/M.

1 Kommentarer
Körstin:

saknar dig med <3

2011-08-07 | 10:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: