2011-08-08 | 12:36:02

jag gråter ba i regnet, superstolt

Det har regnat ända sen vi hämtade Sonja i umeå igår, inatt totalt 40 mm eller vad farfar nu sa. Det läcker dessutom in i vår stuga där jag och Sonja sover, vaknade helt nerduschad, håret helt blött och mitt täcke också helt dyngsurt! Så jag tog mitt pick och pack i form av ingenting och kröp ner i Sonjas säng ca 1,5 m bort, hennes säng är dessutom typ 30cm mindre än min på bredden så det vart.. trångt. 

Igår var vi ju som sagt i Umeå, lämnade Maja och hämtade Sonja. På kvällen bastade vi jättekort och sen pratade jag med Mattias och sen gjorde jag inte det längre. Heh.. aa :( Vi somnade runt halv 2 efter psykbryt från min sida och kvävningsattacker från Sonjas sida! Nu ska jag väcka henne igen då hon somnat på sängen, sötan då ;)

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: