2011-08-01 | 18:15:23

Little Miss 'I Fix'

Ända sedan jag för ca 20 minuter sen fick veta att vi åker hem på nästnästa lördag istället för på söndagen så har hela min värld dansat kycklingdansen ! Hinner träffa Mattias igen innan han åker till Grekland !! Kommer verkligeni håg hur ledsen jag var för från början så skulle vi ju inte ses en enda gång på fem veckor. Vi skulle missa varandra med några timmar varje gång och skulle inte ses alls. Går omkring och sjunger Halleluja låtar från konfalägret nu, funderar nästan på att ta på mig pappas tröja som det står "LG - Life´s good" på, AAAAAAH.

Anyway, ska ut och bada nu, själv. Nej men ska dra ner till den andra stugan och hämta min lillasyster och hennes kompis. Forever alone :D Längtar tills Sonja kommer nästa söndag, hela jävla Norrland kommer stå i gungning! Funderar på att dra ut och springa... hmm, NEJ. Pöss


Me and Sonjis efter årets första dopp

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: