2011-08-14 | 22:09:40

Ny väska!

Helgen har spenderats med Mattias. Tvingade hem pappa två dagar tidigare så vi skulle hinna träffas innan han åker till Grekland (som han gjorde idag). Hade det bäst! Han åkte i alla fall vid tolv idag, efter det städade jag i mitt rum, hängde tvätt och försökte i allmänhet dra in lite pluspoäng. Vid 15 kom mamma och hämtade mig, vi drog till MQ i Vällingby och köpte en ny väska till mig, älskar den! Såg den i Umeå förra veckan och eftersom jag behöver en väska så passade det ju bra liksom :) Här är en bild på det fina fanskapet!


Vet att man inte ser så mycket, men orkade inte lägga ner massa energi på bilden eftersom det ändå inte var bra ljus i rummet och bilden inte hade kunnat bli bra, höhöh! Aja,
MQ - 999:-

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: