2011-08-05 | 14:49:03

stockholm i mitt hjärta

Det regnar som fan, jag fryser, jag är trött, jag har tråkigt, jag vill träna, jag vill hem. Älskar egentligen att vara här och så men det förvandlas till ett helvete så fort det blir dåligt väder, finns inget att göra. Kan ju gå hem till farfar och sätta på en film och vara snel hest och dricka lesk, men nej juste, det spöregnar ju så kan inte gå dit! I stugan finns inget förutom ett hackigt internet och en halvuppäten godispåse som jag har förbud mot.
Sonja. Kom hit. Nu. Tack.

Tränade i alla fall igår, var ute och sprang och det gick bra. Fick också veta att jag kanske har en allvarlig hjärtsjukdom som tydligen går i vår släkt på pappas sida. Den är dödlig och så pass allvarlig att till och med jag måste testa mig då det kan vara för sent för mig att göra det när jag fyller 18 (Den drabbar alltså inte bara äldre människor). Ska göra det när jag kommer hem.. mums. Fan skitläskigt! Vet inte vad den heter men det är nån överklaffsmuskel i hjärtat som är för stor, den blir så stor att det bildas en läcka och blod rinner ut. Nåt sånt tror jag att det var. Jaja, nog emocore :) Har inga tecken på hjärtproblem så att jag ska ha sjukdomen är en väldigt liten risk, om man bara upptäcker den är det ju dessutom lugnt. Nu ska jag fortsätta chatta med Evelina!

/M.
1 Kommentarer
sonja:

Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer - jag är nästan där

Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer nu

Du, håll ut !

2011-08-06 | 22:17:22
URL: http://sonjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: