2011-08-05 | 17:32:47

Detta fält måste fyllas i

Om du fick tre önskningar, vad skulle du önskat?
Om du hamnade på en öde ö, men fick med dig en cd-skiva, vilken cd-skiva skulle du då vilja att det var?
Vilken superkraft skulle du helst vilja ha?
Du och en till person överlever jordens undergång, vem är den andra personen?
Om du bara hade 24 timmar kvar att leva, vad skulle du då göra?
Om du kunde mörda en person utan att åka fast, vem skulle du då mörda?
Om du kunde få en person att bli evigt förälskad i dig, vem skulle du välja?
Om du fick utrota en hel djurart, vilken skulle du välja?
SKULLE DU HELST
Leva förevigt och fortsätta åldras eller dö ung
Kvävas eller drunkna
Brinna ihjäl eller frysa ihjäl
Inte ha några fingrar eller inte ha några ögonlock
Vara blind eller döv
Leva i konstant rädsla eller konstant smärta
Äta ruttna ägg eller rått kött?
Dricka kokande vatten eller kallt blod?
FÖR FEM MILJONER KRONOR, SKULLE DU...
Mörda någon du inte kände?
Kasta dig själv från en hög höjd?
Sätta eld på dig själv?
Döda ett djur?
Skaffa barn?
Aldrig mera tala?
Aldrig mer få träffa dina vänner?
http://listfolder.com/?p=2&id=166
Om du fick tre önskningar, vad skulle du önskat?
- Skulle önska att alla mördarmaskiner som han Breivik och dom i Hässelby gick och tog sig så att man slipper gå omkring rädd! Skulle önska att mitt liv blir precis så som jag vill ha det. Skulle önska att alla levde lyckliga i alla sina dar!

Om du hamnade på en öde ö, men fick med dig en cd-skiva, vilken cd-skiva skulle du då vilja att det var?
- Ni vet den här "Ultimata skivan! En dubbel-cd fullproppad med bara de bästa låtarna i hela världen. Endast 0 kronor på Åhlens! Lägg till 0 kronor och få gratis uppdatering på listan dagligen så att ny awesome musik alltid kommer. Nu också med ett "kom tillbaka till världen paket", ett kit med allt du behöver för att komma bort från en öde ö!" Den skulle jag ta med..

Vilken superkraft skulle du helst vilja ha?
- Jag skulle vilja vara superstark, men bara när det behövs. Typ som Bamse :)

Du och en till person överlever jordens undergång, vem är den andra personen?
- Skulle offrat mig själv och sen göra så att Mattias och Sonja överlevde. Men bara så länge dom aldrig blev mer än vänskapliga, då skulle jag skicka båda i graven! Hahah

Om du bara hade 24 timmar kvar att leva, vad skulle du då göra?
- Gjort det jag alltid velat göra och säga det jag alltid velat ha sagt, typ så

Om du kunde mörda en person utan att åka fast, vem skulle du då mörda?
- Jag skulle inte mörda någon om jag vara tvungen att utföra själva mordet, men skulle gärna gjort så att... Gud, jag vet inte! Känns så hemskt att önska att nån var död ju!

Om du kunde få en person att bli evigt förälskad i dig, vem skulle du välja?
- I'll say Mattias, definitivt <3

Om du fick utrota en hel djurart, vilken skulle du välja?
- Väljer mellan myror och kor eftersom jag är jätterädd för dom. Tror jag väljer myror eftersom Mattias är barnsligt kär i mjölk haha :) Mrs Omtänksam

SKULLE DU HELST

Leva förevigt och fortsätta åldras eller dö ung
- Dö ung. Shit, tänkte jättelänge! Men tänk att bara åldras hela tiden, man lär ju typ skrumpna ihop till slut, men ändå aldrig dö. Kul liv hahah!

Kvävas eller drunkna
- Drunkna, går inte det fortare?

Brinna ihjäl eller frysa ihjäl
- Frysa ihjäl, efter att man har frusit ett tag så tror ju typ hjärnan att man blir jättevarm och då tar man av sig massa kläder och fattar inte att man dör, känns lite bättre faktiskt

Inte ha några fingrar eller inte ha några ögonlock
- Inga fingrar

Vara blind eller döv
- Vet inte, blind känns minst plågsamt men det känns som att man är mer 'med' om man är döv

Leva i konstant rädsla eller konstant smärta
- Beror på vilken smärta, men rädsla tror jag

Äta ruttna ägg eller rått kött?
- Rått kött, det går ju

Dricka kokande vatten eller kallt blod?
- Beror på mängd helt klart, men kallt blod tror jag, man kan ju hålla för näsan och då slipper man brännskador. 

FÖR FEM MILJONER KRONOR, SKULLE DU...

Mörda någon du inte kände?
- Nej

Kasta dig själv från en hög höjd?
- Vad är hög höjd? Det står inget om att man inte får ha säkerhetslina, om jag hade det; ja

Sätta eld på dig själv?
- Nej

Döda ett djur?
- Beror på vilket. Tror det, det är ändå fem miljoner..

Skaffa barn?
- Lätt!

Aldrig mera tala?
- Nej

Aldrig mer få träffa dina vänner?
- Haha, forever alone! Nej det skulle jag inte

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: