2011-08-18 | 11:06:23

whoopsi

Hej folks, somnade aptidigt igår efter att ha kommit hem från träningen, helt slut. Men träningen gick fan bra, jag och Kerstin 'aka Fredrika sprang den lååånga. Det var roligt tills vi blev omsprungna av småkillar!

Igår morse åkte jag från Sonja och Ewe vid ca 10, åkte till Kista och gick på um. Sen tog jag en frulle på Donken i min ensamhet, det händer inte varje dag inte. Sen tog jag tuben en station till Emmas skola, vi drog till Vällingby och sen vidare hem till henne. Där tittade vi på "Tusen gånger starkare" och jag laddade min mobil. Sen åkte vi till sumpan, åt på donken och sen drog vi hem till mig och bytte om och lite sånt. Har saknat henne jättemycket fan!

På väg hem från träningen tog jag en sväng förbi stallet eftersom Rebecka skulle rida klart innan vi kunde åka hem. Pussade lite på Kellsan, hon måste vara världens sötaste helt ärligt. Åh :(



/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: