2011-12-18 | 10:01:43

18 December

Hej! Ligger i sängen med en sovande Sonja bredvid, naaaajs.

Igår ringde klockan vid tio, jag och Mattias gick upp och åt pannkakor och sen skyndade vi apmycket, vi skulle till Åkrsberga och kolla på min lillasysters match. Hade det trevligt med Emma Mörk och Mattias, men Rebeckas lag åkte på storstryk tyvärr. Sen åkte jag och Emma iväg till vår match på hemmaplan, Mattias fick vara kvar med min pappa haha. Vi spelade i alla fall två matcher med sju minuters mellanrum, lite trött efter?! Vi vann den ena och förlorade den andra. Sen åkte jag hem och duschade, sen kom Sonja. Vi åkte till Baan Thai och käkade middag, sen åkte vi hem och spelade gittarr i typ en halvtimme, sen kom Ewe. Vi chillade lite och bestämde sen att vi skulle dra till Teo. Vi hann bara vara där i sex minuter för resvägen tog så lång tid så det var ju rätt så blött.. Jag och Sonja kom hem hit igen, satte på A Lot Like Love och Sonja somnade efter ett tag!

Idag är det släktfirande här breee! Först kommer min kusin och hennes kille på lunch vid 12, Sonja är med och äter då. Hon drar vid halv 15 och då kommer resten av min släkt, även Mattias. Det är väl typ planerna för dagen! Nu ska vi upp och baka kladdkakor :)

Juste, fick min första navelpiercing idag, whooop! La den i asken jag också fick av Sonja och har härmed officellt en samling :D


Aviccis nya, bra eller dålig? Dålig dessvärre...

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: