2011-12-15 | 19:18:21

Americas best dance crew

Rubriken säger det mesta, tittar på MTV och Americas best dance crew. Åkte in till stan och mötte upp mamma vid hhalv fem, mådde jättebra när jag åkte men jättedåligt när jag kom in, yr och grejer, kändes som jag skulle svimma. Men har inte mått illa sen i onsdags så det borde ju vara lugnt att dra till skolan imorgon... eller hur? 

I stan köpte jag i alla fall en julklapp till Mattias, fail att han redan vet vad det är men ändå! Ska slå in den strax, sen slå på en rulle. Utbudet på filmer är inte så stort här hos mamma men vi får se vad det blir!

SEN SÅ ÄR DET JU FAKTISKT MY BIRTHDAY IMORGOOOOON! Nervööös.


Jag just nu, sitter i soffan med mitt täcke. Mamma och Rebecka är på träning så jag är eeeensam :(

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: