2011-12-11 | 22:55:28

Baksmällan 2

Tjenare! Sitter just nu och kollar Baksmällan 2 med Rebecka och hennes kompis Maja, dom har ju varit i Falun förra veckan och är ledig imorgon... vill också!

Tänkte slänga in ett litet inlägg såhär på kvällskvisten liksom, tredje advent idag och sådääär :) Sov hos Mattias igår till idag, jag kom dit runt nio och vi bakade pepparkakor med massa av hans gäster som var där. Sen fick jag brutaaal mensvärk så vi tog oss en prommis till Folkan för att köpa chirre, när jag kom hem igen var mensvärken borta! Vi kollade på Baksmällan 2 vi också, sen somnade vi runt... 12 (?) på soffan, gick upp till hans rum några timmar senare, standard! Vaknade imorse runt tio, mamma hämtade mig kvart över elva för skulle ha match Det blev en skön vinst med 7-3, gjorde även mål vilket var treevligt. Resten av dagen har gått ut på plugg, fått mycket gjort faktiskt!

Ska städa mitt rum nu dessvärre, även blöta mitt hår för satte upp det när det var blöt vilket betyder en megafet tofsrand annars! Morgondagen spenderas med Mattias, Sonja och Oscar, hehehehehehehhe dubbeldejt på g! Nej driver, känns lite homogay. Aja.... fint väder vi har idag... Kommer inte ihåg hur man bloggar D: Så slutar nu, godnatt, sov sött osv!


Imorse, titta vilken fin pepparkaka Mattias har gjort! En gubben och en gumma.. bra avbild hahah!

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: