2011-12-19 | 23:41:16

HÄNGPUNG

Tjena mellan bena! Sitter i min säng och smörjer in mig med body buttter, kladdigt till tusen! Har nyss duschat efter en fet däckning i sängen, inte sunt att vara uppe sent :( Dagen har gått ut på musik, jag och Madde rokar fet, två låtar blir det på avslutningen och det som saknas för min del är att sätta texten på den sista bara. Efter skolan åkte jag och Mattias hem till honom, åt och skrattade fett mycket. Sen åkte vi till stan efter ett tag, han kollade skor i timmar - no joke - och jag var inne på punk shop en snabbis. Åkte efter det hem till mamma och provade min klänning jag beställt från bubbleroom, fiiin var den!

Åkte hem till pappa igen, gjordem middag och kollade sedan Harry Potter med älskling. FÖljde med han till Spånga och träffade Frida och Oscar på bussen, han åker till Dubai imorgon (?) och jag tycker synd om Sonjis :(

Imorgon är det julmarknad med skolan, standard i kss när det är som sämst väder. Åker dit endast för att jag måste köpa lite julklappar, missar dessutom sovmorgonen till 10.00 eftersom jag måste se julkalendern!

Ska sussa nu, fett trött!

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: