2011-12-05 | 20:05:47

Jag älskar Mathilda!!! / Mattias

Chacha blogeeeeen!
Det är eran favorit killeMattias här! Mathildas pojkvän! Nu är det så att jag måste berätta en sak, Mathilda är snyggast, finast, sötast, underbarast och den mest perfekta flickan i världen och jag älskar baaaaara henne!  Ville bara att ni skulle veta det!

Idag har jag och mitt lilla havreflarn chillat gaaaalet i skolan! Hon var på något töntigt franska kp och lämnade mig forever alone. Inte kuuuul! Men sen var det skollunch, vem gillar inte grå korv med torrt potatismos?! Så det blev 0 portioner för mig och en halv för min lilla skumtomte! Mums! Efter skolan så åkte jag med rasande fart till KLIMPEN! Balla balla! Och mitt lilla sockergryn stannade och arbetade med NO! Bläääää! Men duktigt gjort! (y).

Hos Klimpen så blev det lite chilling mode och vi typ bara tog det chill med livet, spöa honom i FIFA med 8-0. STANDARD! Och med det avslutade vi våran ypperligt trevliga sammanställning. Sen var det dags för mig att springa till bussen med en rejäl dos TURBOFART för att hinna med min lilla vedklabbs buss! Vi tog en tripp genom Leksand och lekte med livet! HÄFTIGA och resan tog slut vif hennes ytterdörr. Vi åt lite Schnitzel med brocolli, MUMS! Sen ledde det ena till det andra och ... ja ni har väl redan listat ut att vi öppnade luckorna i hennes HELLO KITTY kalender! Hon åt hela 6 BITAR! MUMS! Sen var det dags för oss att kolla på SNOW DOGS! Trevlig film det där. Fina hundar och intressanta annalyser. Hmm... Sen åkte vi hem till MIG! Gick cirka 2 mil med min hund! Duktiga! Och här sitter vi nu och ska äta riktigt FETA falukorvsskivor för vi lever trots allt i ORTEN 163! Det var allt för mig! Ha en riktigt bra jul och ett hyffsat gott nytt år! KRAM!

 

1 Kommentarer
heehehheheh weeiii ! <3:

Ni två måste vara tllsammans för alltid ! OKEY?! <3 Ni är för sjukt jävla super duper as söta ! DRÖMARET -.-'

2011-12-05 | 20:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: