2011-12-19 | 09:28:18

Måndag

Det är en trött tjej som bloggar at the moment, men får skylla mig själv. Somnade i princip direkt efter att jag lagt ner datorn igår så det var ett bra val att inte sätta på en film! Gick upp imorse och kollade julkalendern, chillade i soffan typ en timme och fick snoppbråttom, men hann. Idag kommer jag inte göra alls mycket i skolan, måste snacka med Madde om vårt gulliga uppträdande på avslutningen, ska även kolla vad jag fick för betyg. Efter skolan ska jag som sagt till stan med Mattias, ska som det verkar möta upp mamma där för måste köpa julklapp till pappa. Kommer inte vara där länge pga vädret så sen åker jag hem och kollar på Harry Potter istället.

Nu ska jag kolla min mail - inte lika vuxet som det låter för ska bara rensa ut spam :P


Bild ur arkivet på mig och Sonjis, förmodligen den fulaste som tagits under hela vår 3,5 års långa vänskap! Men i like :)'

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: