2011-12-24 | 10:51:37

MERRY CHRISTMAS!

Amen tjeeeenare! Vaknade vid tio helt utvilad, heaven säger jag bara! Idag åker Frida och Julia till Thailad för att joina Ewe i himmelriket typ... fett med avis :( Och jag som är lifescared för att flyga hoppas ju på gud att alla kommer fram utan att dööö!

Igår hade jag och Mattias julklappsutdelning i förtid, vi kommer ju inte kunna ses idag som det verkar (och vilket är ganska logiskt), men imorgon firar vi sju månader så då ses vi :D Och gissa vad jag fiiiick???? EN RING!!!! Den är så jävla fiiiin! <3 Har nu på morgonen även fått en parfym/bodyspray/nånting annat som luktar gudomligt från Victoria Secret, tack mammaaaaaa! Här kommer bilder!

OCH JUSTE, GOD JUL!


Körde på ryska dockan till fejjan, är nyvaken och sadär! Här är iaf the riiiing


Ännnu en bild! Vet inte vad som hände med mina fingrar eftersom dom ser helt vågigia ut... Men här ser man också mina nglar jag gjorde igår, lite polkagrisar såhär lagom till jul ;)


Älskar att dockan la sig på sniskan! Men här är Victoria Secret..... doften :)

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: