2011-12-14 | 21:42:36

Morfars birthday!

14 December idag, detta betyder att jag fyller år iövermorgon! TAGGA!

Idag har jag varit i skolan, redovisat fyra steg, pro?! Är trots det inte klar för terminen, så stört typiskt kss, orkar inte! Efter skolan åkte jag och Mattias hem till honom, vi lagade pankisar och köttbullar m makaroner, sen låg vi och sov i matkoma i 1 timme och 45 minuter, sjukt värt! Drog till kyrkan och sjöng finfint, Mattias råkade dock sjunga "Gud ge mig mod att vara en syster för mitt snor" istället för bror, ojojojojjooooooj! Sen käkade vi julbord, köttbullar och potatis. Hemma nu, fick skjuts hem av mamma. Ska lägga mig tidigt, skiiiitrött :(

Inga bilder... hehhehehehe sorryyyy.

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: