2011-12-24 | 22:37:08

NAJS

Sitter och kollar Sällskapsresan med mig själv, mina kusiner har åkt och jag sitter uppe i vardagsrummet, dom andra är där nere. Har fått massa grejer och är very happy!

Några av de grejer som jag fått:

  • En prada telefon. (får den 13 jan, innan dess finns bara demo versioner som inte fungerar helt)
  • Helkroppsmassage i 60 min
  • Linne från Abercrombie
  • 500 kr
  • Presentkort på InterSport
  • Babyliss Icurl (plattång)
  • En Victoria Secret neccessär fylld med massa lotions, mascara, sminkborttagning, ansiktsmasker osv osv (dock inte från V.S)
  • En datoriväska från Apple

Har fått lite andra småsaker också, men det var allt i stora drag :) Längtar tlls imorgon, sju månader med Mattias så ska vara med honom! Hejdå!

/M.




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: