2011-12-15 | 11:00:59

Notting Hill

Tjenare! Hemma idag, fetaste mensvärken, stört ont i huvudet och jätteyr. Har dessutom massa plugg att göra som jag får gjort snabbare om jag är hemma. Gick upp kvart över sju imorse, kollade julkalendern as always. Sen drog resten av familjen och jag satte på filmen Notting Hill, så sjukt söt film. Somnade i alla fall till den filmen, vaknade för kanske 20 minuter sedan och ska nu börja plugga. Franska och matte kan dööö.

Ska äta nåt snart också, börjar bli hungrig :( Jajaaaa, herrå!




Den här sista är bara så underbar. Mattias var en av mina bästavänner redan innan vi blev tillsammans, ingenting av det har förändrats nu. Ingen klagar när två tjejer är mycket med varandra för att dom är bästavänner, vad är skillnaden när det är en tjej och en kille som råkar vara tillsammans? Heheh, inte menat till någon men tyckte bara att det stämde very much :)

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: