2011-12-18 | 22:42:11

SVT play

Ska strax slå på SVT play, se vad som erbjuds ;) Dagen har varit najs, men upptagen. Jag och Sonja bakade ju som sagt kladdkakor, jag städade även mitt rum kliniskt! Vid 13 kom min kusin och hennes kille, vi åt lunch och sen kom alltså de andra. Har fått en mikrofon eller vad man säger så att man kan spela in låtar,ala Harry Potter filmerna förutom sista, ett Thomas Sabo hänge och maaasor med The Body Shop body butter! Här är tjejen som inte kommer gå torr i vinter?! Ska använda nån av dom efter att jag har duschat senare ikväll! Aa efter gästerna gått stannade Mattias, vi har kollat på Harry Potter och lite sådär, han drog vid halv tio :( 

Måste också bara tillägga hur galet najs det är att skolan is over för terminen, nästan i alla fall. Betygen är ju satta och man har i princip ingenting att göra i skolan, man bara är där. Lov är så underbart värt, till och med vinterlovet! Ska bara chilla, kolla filmer och äta mandariner som man gör på vintern.. läääängtar!


Jag och Sonja igår kväll, sweet

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: