2011-12-16 | 23:39:07

THE BIRTHDAY KIIIIID

Hallo! Gissa vem som sitter med sin nya dator?!?!?!?!? Jo, det gör Göran i Uppsala :) Heheeh, skämt åsido, det är ju jaaag som gör det!

Datorn är i fall vit och assnygg, orkanteeee! Mer idag som ja fått är NAVELPIERCING, TV på rummet hos mamma, HM presentkort, DVD spelare grej till datorn som går att koppla direkt in till TV:en och ett kit med Microsoft Office prográmmet så att jag får Word och sånt! Alltså peeeerfekt day, förutom att att jag är stört yr just nu! Blir att ladda med alvedon och iren för ska spela match imorgon, det var ju faktiskt Patriks födelsedagspresent till mig!

Nu ska jag, Rebecka och Mattias se på Notting Hill söta som vi är. Imorgon ska vi alla i familjen + Mattias till Åkersberga för att titta på Rebeckas match, får även träffa min lilla Emma Mörk dååååå! Nu ska jag vara social, hejdååååå!

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: