2011-02-12 | 15:07:48

12/2

back on track efter att ha dumpat mina kläder hos pappa, datorn där har ju virus så det blir mycket spring mellan mamma och pappa för att kunna blogga. igår kom jag hem runt kvart över tolv och somnade typ direkt, skittrött. hade ställt klockan på 10 imorse för skulle till vällingby med mamma och handla lite saker inför falun. att stå i vällingby där man stöter på runt 12 människor som man känner när man är osminkad och är i sällskap med sin mamma är fan vågat haha ! men det gick bra, jag överlevde. senare idag så ska jag rulla iväg mot selanders, det blir middag på il postino och sen lite andra trevliga saker. kommer blogga mer där you know.

detta köpte jag i vällingby idag:

ansiktsmask - 20:-
engångsrakhyvlar - 50:-
hudcreme - 60:-
shampoo och balsam - 39:-
baslinne - 50:-
bikini - 200:-
4 st bh:ar - 129 (x4)
2 par trosor - 50:- (x2)

känns kanske lite långsökt att köpa bikini mitt i vintern, jag vet, men vi ska inte ha nån egen dusch på rummet i falun. vi kommer alltså ha typ allmän dusch eller nåt sånt, det är inte så jättekul att stå där spritt språngande då inte. min bikini från i somras har blivit för liten i överdelen, så om jag skulle haft den hade jag lika gärna kunna näckat !

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: