2011-02-15 | 10:45:00

15 februari

imorgon fyller frida och julia med, det kommer bli najsbajs för dom.. själv har man ju ungefär 10 månader kvar.

för att få bort denna kalla stämning som jag känner har drabbat detta inlägg så ska jag berätta en rolig historia som ligger mig varmt om hjärtat:

Det var en gång två bananer som skulle gå över en väg, det var en gul banan och en grön banan. Plötsligt blev den gula bananen påkörd, och då började den gröna bananen skratta. Då sa den gula banan: "Gud vad du är omogen!"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA, löööööve it !


jag och frugan i helgen, jag tycker det är coolt att vi har typ exakt samma hårfärg och att det är typ exakt lika långt !


titta ! :O (hehe älskar att det är typ exakt lika slitet också...)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: